نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

ذکر عشق

برای چشمان مهربانت می نویسم، محبت و عشق را در چشمان تو آغاز کردم

چشمانم را در نگاه مهربانت غرق می کنم و لبانم ذکر عشق را می سراید

الفبای عشق من با تو آغاز شد و بر لوح قلبم واژه ی دوستت دارم حک گردید

تنها برای قلب پر مهر تو می نویسم

که اولین مهر دوست داشتن بی انتهای زندگی ام هستی

می خواهم اینبار برای تو بنویسم، فارغ از دلتنگیها و تنهاییها

با کلماتی مملو از عشق و احساس می خواهم برایت بگویم

که همسفر جاده ی بی انتهای تنهایی تو خواهم بود

به چشمانم نگاه کن و شوق همسفر بودن را

با کوله باری از دوست داشتن و امید را در آن دریاب

ای مهربانترین مهربانان، با تو هستم، با تو که مرا آغاز کردی

مرا از پرتگاه، از تاریکی، از مرگ، از ناامیدی

به سوی نور دعوت کردی، دوستت دارم