نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

یک جرعه محبّت

یک شمع تو روشن کن، پروانه شدن با من
مِی از من و ساقی تو، پیمانه شدن با من

یک بوسه ز تو کافیست، آغوش نمیخواهم
یک جرعه فقط ساقی، میخانه شدن با من

تو تلخی این مِی را یک کاسه تحمل کن
شیرین چو لبهایت، دردانه شدن با من

باز حلقه مویت را، در باد رها کردی؟
از بند رهایم کن، شاهانه شدن با من

تا عطر تنت اینجاست نبضم به تو وابسته ست
با بوی نفسهایت، جانانه شدن با من

چون نورِ حضورت هست این باغچه با من گفت:
یک غنچه ز تو کافیست، گلخانه شدن با من

صد دانۀ این تسبیح، یک جمله به من میگفت:
یک بار تو عاشق شو، یکدانه شدن با من

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه حق شناسی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 00:42 http://Embrace_peace.blogsky.com

از آشنایی با وبلاگتون خرسندم

سپاسگزارم بانوی من

ماهش جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 17:13 http://badeyedel.blogsky.com

چه وبلاگ خوبی دارید

چرا دیگه نمی نویسید؟

ممنون از لطفتون
قدیما بیشتر حس نوشتن بود خیلی وقت میذاشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد